Orka Jobba?!

Jag tycker inte om att arbete alldeles för mycket!
Visst är det trevligt när lönespecifikationen dimper ner i brevlådan, men innan dess är det mest jobbigt.. I mina ögon iaf...
Skulle nog mest av allt vilja jobba "kontorstider".. 8-17 eller 7-16 osv...

Men det är alldeles för svårt inom detta yrke... Har tappat så himla mycket från fotbollen nu när jobbet vart ivägen!!!
Och det svider må jag säga...

Mycket annat som hamnar ikläm oxå och inte är det bättre, utan snarare tvärtom...
Jag vill verkligen inte missunna min stora kärlek något genom att jobba för mycket!
Kommer verkligen inte på tal. Visserligen gör jag allt för henne, och skulle (iaf försöka) ta ner månen, om hon bad om det ;)

Men men.. Vi får se hur det artar sig helt enkelt!!!

Imorgon kör jag bil igen. Får se hur lång tid det tar innan man stolt kan stå där med kortet i handen...

Tills vidare barn!

Älskar Du Jane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback