Norrland Avklarat!

Jahaja. Då hade man satt sin fot ett gäng mil norr om Uppsala oxå.
Jag har som erkänt inte världens bästa attityd gentemot platser runt om Stockholm, eller i vissa fall vartsomhelst utanför Stockholm! (Om det då inte innebär utomlands där värmen dominerar)

Har iallafall lovat modern min att besöka landstället deras inom en snar framtid, vilket då innebar helgen som nyss vart.
Åkte upp redan i torsdag förmiddag, då resa tar lite drygt sex timmar, för att hinna packa upp och mobilisera sig innan klockan slår nattsvart uppe i lapp"helvete" ;)
Inte har jag förutfattade meningar inte...

Jag skulle kunna skriva väldigt långt inlägg om helgen som vart, men avrundar med, öldrickande, mopedkörande, sjungande inför en aukustisk gitarr (men en väldigt duktig gitarrspelare för övrigt), matthandlande och lite mer öldrickande ;)
Har iallafall haft det kalastrevligt och är överdrivet glad att Jane följde med oxå..
Det är kanske inte en självklarhet att hon följer med, men jag har insett den senaste tiden att det är lite så ;)
Jag ser på mina föräldrar hur mycket de älskar henne och de ser hur mycket jag älskar henne... På den vägen är det och jag kunde inte vara lyckligare faktiskt...

Mor min yttrade meningen: "Jag tycker verkligen om Jane. Hon är så söt och underbar", när hon på avstånd såg Jane spatsera runt med Sixten (ena hunden) och plocka svamp..
Då kunde jag inte göra annat än att le inombords. Och lite på utsidan oxå faktiskt ;)

Det var nog allt för denna lilla gång...
Blir kanske ett till inlägg inom kort då jag är sjukskriven en vecka pga smärtorna i knät :(
Så jävla suck :(

Tills vidare barn...

Älskar Du Jane...

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Älskling då! Självklart följer jag med! Och jag gillar dina päron också!

Puss på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback