Fortsätta Stenhårt!

Så var man hemma igen efter en körlektion igen..
Har juh inte vart speciellt sugen att köra de senaste två veckorna. Vet faktiskt inte varför om jag ska vara ärlig!
Kan bero på att jag tänker alldeles för mycket, alldeles för mycket på sådant som kan gå snett...

VILKET DET INTE GJORDE IDAG INTE!!!

Jag ska inte predika guld och gröna skogar, men idag gick det FAN BRA! Och kanske tillochmed väldigt bra dessutom!
Känns bra i fötterna, känns som att jag har kontroll, blicken framåt, runt omkring och överallt!
Och trots att det kan verka som en bagatell för andra, så har det där JÄVLA DRAGLÄGET vart en pers för mig... Har tidigare hittat det fem gånger av tio nästan.. Och hur jävla bra är det egentligen?!?!?!

Men inte idag inte... Inte ett enda "kärringstopp", och jag svävar lite på moln ;)
Tillochmed så pass godkänt att läraren kunde ta ett kortare samtal och låta mig köra som om jag vore ensam!

"Körningen idag får fyra toasters... Kanonkul!"

Tills vidare barn...

Älskar Du Massor Jane!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback