Fläskläpp Och Fylla!

Ja ni. Som överskriften säger så var det en minst sagt roande helg..
Eller lördag snarare...

Dock orkar jag faktiskt inte skriva mer om det. Därmot har min kära fästmö skrivit så fint på sin blogg om vårt lilla äventyr ;)

Men nu sitter jag iaf här men en liten fläskläpp och konstigt ont på huvudet! Och faktiskt PÅ huvudet. Runt tinningen har man tydligen fått sig en rejäl smäll. Förmodligen efter det lilla ras jag gjorde i hytten som dessuom förorsakade fläskläppen...

Nog om det. Tillbaka på jobbet nu iaf. Får se hur länge man klarar av det denna gång då. Finns fortfarande en smärta i knät och blir det inte bättre relativt omgående så ska jag fan ringa magnetröntgen själv och försöka boka en tid..
Vill juh veta vad som är fel, och röntgen borde visa åtminstonde något!

Annars blir det en lugn vecka. Fyller juh som sagt år på onsdag och jag och älsklingen tänkte ha en heldag för oss själva. Äta någon trevlig lunch, kanske gå till centralbadet, kanske bio eller liknanden.. Bara skämma bort sig själv en del :D

Mer om det senare..  Nu blir det radhusbiff till middag...

Tills vidare barn...

Älskar Du Jane!


Kommentarer
Postat av: Jaqqe

Grattis:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback