Blogga Nu igen?!

Jag får dessa stunder då jag inte tycker det finns något att skriva om!
Så varför försöka tråka ut någon med meningslöst bladder om ingenting?!

Jag har iaf fyllt 24 år nu och det verkar faktiskt inte vara någon större skillnad ifrån 23!
Otroligt? Kanske, men helt klart sanning!

Dagarna kommer och dagarna går, jag jobbar på numera efter att ha haft en tråkig sjukskrivning på två veckor...
Däremot ser man fortfarande framemot de lediga dagar jag har i veckorna och helgerna!
Ganska självklart i mitt tycke...
Ledigheten är något jag värderar högt! Även om jag trivs på jobbet och inte hatar att åka dit, så kommer det likförbannat alltid vara lika skönt med de lediga dagarna!
Spelar egentligen ingen roll vad jag gör de dagarna! Jag kan likväl sitta hemma framför tv:n som att syssla med något eget intresse någon annanstans! BARA MAN ÄR LEDIG!

Nu kommer det bli en jävla massa arbete i november/ december pga beställningar och kommande julbord.. Jag har sagt ifrån redan, men verkar lite mer som att man kommer få vika ner sig tillslut och bita i det sura äpplet..
Jag hatar bara att både försumma andra och mig själv pga arbetet!

Hoppas iaf att det löser sig tillslut!

Nu vankas iaf mer fotboll.. Go Sverige Go!

Tills vidare barn!

Älskar Du Jane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback