Lättad!

Det var en riktigt, riktigt stor sten som släpptes från mina axlar idag då!
Äntligen tog jag tag i skiten och fick mitt efterlängtade KÖRKORT!!!

Jag vet dock inte riktigt vad detta innebär om jag ska vara ärlig!
Kommer jag få köra från detta nu?
Kommer jag bespara kollektivtrafiken med mitt närvarande?!

Det är fortfarande sjukt dyrt att både äga och åka bil, så vi får allt se...
Jag har iaf kortet nu, och det hjälper en massa...
EN JÄVLA MASSA FAKTISKT!

Tills vidare barn!

Älskar Du Jane!

Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS!!! lilla Mimmie...

Postat av: Karin

Jaså du... haha...ja du får väl hojta till när jag ska bli faster då ;)

2008-11-18 @ 21:44:20
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback