Unfair!!!

Livet är inte rättvist!
Det kommer aldrig vara det och man kommer dessutom aldrig förstå varför heller!

Varför överlever ondska när godheten dör ut?!
Varför blir vi berövade de som betyder något?!

Man börjar se saker man inte sett förut.
Jag kommer börja värdesätta min familj och mina vänner framför allt annat!

Se det som ett löfte, och inte bara en sketen målsättning!!!

RIP Johan!
Må du alltid vara med oss, och låt oss mötas igen!
Då i en annan tid och rum!

Alla mina tankar till familjen Thorin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skit... nu e jag trött på att gå in på den här bloggen... å se att du aldrig uppdaterar...



Eftersom vi aldrig träffas längre.... så vill jag åtminstone läsa va som händer i ert liv...



Så grabben.... skriv förhelvete... *blink*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback