Bättre Men Långt Ifrån Bra!

Bättre men långt ifrån bra...
Tatueringen har "läkt" lite grann... Men fy fan vad den ser ut just nu måste jag säga..
Det var juh inte en kommentar som fälldes under gårdagens kräftskiva angående min tatuering..

Men nu börjar den se LITE bättre ut iaf. Blir så illa tvungen att fylla i den förr eller senare. Men denna gång kanske jag ska gå till någon annan? Eller låta någon annan försöka iaf.. Det skadar juh inte.

Det tråkiga blir bara att man kanske "sårar" någon. Detta missöde är juh faktiskt till stor del mitt egna fel, men inte helt och hållet. När jag tittar närmre så ser jag hur den faktiskt ser ut. Och jag är inte nöjd. Tyvärr inte!

Men men. Man gör alla sina misstag tydligen. Det som är mest surt är att trots det faktum att det går att rätta till, så sitter det nu där det gör. Och ja, jag vet, "i hate to say i told you so", men gjort är gjort. Något sådant vill jag inte höra!!!

Annars är denna ledighet snart slut. Har vart 5 dagar i rad nu. Så jag ska fortsätta koncentrera mig på körkortet nu.
Jag har juh faktiskt klarat teorin nu oxå, för er som inte visste det ;)

Mer info om den punkten kommer så fort jag vet mer.....

Tills vidare barn!

Älskar Du Jane!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback